FAQ

FAQ

GINA COFFEE MAKER

Jaké druhy káv si mohu s GINOU připravit?

S GINOU si připravíte tři druhy káv. Ke všem jsme pro vás připravili jednoduché videonávody:

Pro více informací o technikách vaření kávy si prosím stáhněte aplikaci GINA a podívejte se do sekce s návody.

Mohu na jeden mobilní telefon připojit více konvic GINA?

Bohužel to zatím není možné, avšak pracujeme na aktualizaci, která vám to již brzy umožní.

Jaké filtry mohu s GINOU použít?

S GINOU můžete použít následující filtry:

  • Hario V60 velikost 02
  • Chemex
  • Kone

Pro metodu cold brew doporučujeme použít kulaté papírové filtry GOAT STORY, aeropress nebo jakýkoli jiný papírový filtr podobných rozměrů.

Upozorňujeme, že toto jsou pouze naše návrhy. Můžete otestovat jakýkoli jiný filtr a podělit se s námi o své zkušenosti.

A co filtry GINA?

Každá GINA je zasílána se dvěma sadami papírových filtrů, které jsou součástí balení. Zatímco jsme tyto filtry testovali jako vzorky, finální výrobní série filtrů se ukázala být značně odlišná od těch, které jsme testovali. Proces vaření s filtry GOAT STORY bývá mnohem pomalejší ve srovnání s filtry Hario V60 nebo Chemex. Náš tým začal filtry okamžitě znovu testovat. S pomocí Aleše Turšiče, generálního ředitele a ředitele pražírny STOW Specialty Coffee Roasters, jsme k problému přistoupili analyticky a s překvapivými výsledky.

Zjistili jsme, že filtry GOAT STORY jsou skutečně hustší než jiné filtry a zpočátku jsme si mysleli, že to výrazně ovlivní kvalitu kávy. Po několika vařeních s různou hrubostí mletí jsme získali velmi podobné výsledky (vždy jsme používali stejnou kávu a dodržovali stejný postup vaření, teplotu vody a dobu mezi vložením kávy do filtru a prvním zalitím). Pouze s nepatrnými rozdíly v chuti kávy (s časy spaření od 3:30 do 5:45) jsme provedli analýzu a také jsme změřili TDS u každého spařování. To vykazovalo konzistentní výsledky, bez ohledu na čas.

Co nám to říká? Aleš Turšič vysvětluje: „I když filtry nejsou pro GINU ideální, protože bývají zpočátku nepředvídatelné, překvapilo mě, že nálevy, které jsme vyrobili, byly konzistentní a nezávisely na době vaření. Z našeho experimentu můžeme odvodit, že papírové filtry mají tendenci „odfiltrovat“ mnohem více drobných částeček při nekonzistentním mletí, což může být zpočátku trochu nepředvídatelné, ale vytváří to konzistentní a správně extrahovaný šálek kávy.“

Abychom to shrnuli: filtry dodávané s GINOU jsou pomalejší, ale mají schopnost, se kterou jsme nepočítali: dokážou odfiltrovat nekonzistentní namletá zrnka. To může začátečníkům pomoci. Zběhlí milovníci kávy mohou experimentovat s jinými filtry na trhu, které jim budou vyhovovat.

Potřebuji náhradní díly, kde si je mohu koupit?

Všechny náhradní díly si můžete pořídit přímo u nás.

Co znamenají barevná světýlka na GINĚ a mohu je vypnout?

Červená blikající - GINA je téměř vybitá, připojte ji co nejdříve k nabíječce

Modrá blikající - čeká se na spojení s aplikací

Modrá - propojeno s aplikací

Zelená - údržba kontaktů

Modré světlo nelze vypnout, kromě momentu, kdy se vybije baterie.

Kolik vody se vejde do zásobníku?

GINA pojme až 0,7 l tekutiny.

Jak dlouho dokáže GINA fungovat na jedno nabití?

Každá GINA je vybavena baterií, díky níž můžete počítat až se 20 hodinami vaření. Když nejste k GINĚ připojení přes bluetooth, bude v pohotovostním režimu. Jak dlouho baterie vydrží v pohotovostním režimu, upřímně nevíme, ale vsadíme se, že si to není potřeba pamatovat. Vaříme s ní denně a nepamatujeme si, kdy se naposled vybila. Takže se nebojte, baterie vydrží dlouho. I když se objeví červené LED světlo indikující nízkou úroveň nabití baterie, stále s ním budete ještě moci uvařit několik šálků kávy. Považujte červené světlo za signál, že byste GINU měli připojit k napájení, až to bude možné.

Jak mám GINU udržovat?

Čištění keramické nálevky je jednoduché, zvláště pokud GINU čistíte hned po uvaření. V takovém případě ji stačí opláchnout vodou a osušit. Necháte-li zbytky kávy zaschnout v nálevce, použijte houbičku nebo hadřík a trochu vody k jejich vyčištění, nebo pro ještě snadnější použití nalijte do nálevky trochu teplé vody a nechte ji rozpustit. Poté ji znovu opláchněte a voila, vaše GINA je čistá a připravená k opětovnému vaření.

Moje GINA protéká, co mám dělat?

Existují dva způsoby, jak může GINA protékat (foto 1). Jeden je mezi ventilem a keramickou nálevkou (TYP-A), druhý je přes samotný ventil (TYP-B), který se vám nedaří zcela uzavřít.

Foto 1: Dva typy protékání

Netěsnost typu A, mezi ventilem a keramickou nálevkou.

Odstraňte ventil z nálevky, abyste zjistili, zda není nálevka vadná. Pokud je dno nálevky propadlé, těsnění nemůže správně fungovat, což má za následek netěsnost. Pokud je keramická nálevka vadná, vyfoťte ji prosím například s rovným pravítkem a fotografie nám pošlete. Přidejte prosím také číslo své objednávky. Pokud je dno nálevky skutečně propadlé, zašleme vám novou.

Foto 2: Jak vypadá vadná nálevka

Poznámka: Problém lze vyřešit přidáním dalšího těsnění mezi ventil a nálevku.

Video návod, jak vyměnit ventil: https://www.youtube.com/watch?v=1zFYQkp-yZo&feature=youtu.be

Netěsnost typu B, únik přes samotný ventil.

Sejměte ventil a utáhněte oba šrouby TORX v horní části ventilu. Pokud to nepomůže, dejte nám prosím vědět na e-mail.

Nemohu se na GINU připojit, co mám dělat?

Uděláme maximum, abychom vám pomohli problém vyřešit. Postupujte podle níže uvedených pokynů a dejte nám vědět, pokud problémy přetrvávají. První věc, kterou byste měli udělat, je zkontrolovat, zda má váš telefon nainstalované všechny nejnovější aktualizace. Doporučujeme smazat aplikaci GINA, aktualizovat zařízení, restartovat zařízení a znovu nainstalovat aplikaci GINA. Když se pokusíte použít aplikaci GINA, ujistěte se, že k vašemu telefonu nejsou přes bluetooth připojena žádná další zařízení.

S novými aktualizacemi a změnami zásad ochrany osobních údajů operačního systému musíte také zapnout služby určování polohy nebo dát aplikaci povolení k používání služeb určování polohy, aby mohla vaši GINU najít a připojit se k ní. Služby určování polohy můžete zapnout v nastavení telefonu.

Pokud by výše uvedený návrh nefungoval, zkuste následující:

Může se stát, že se GINA nezobrazí v seznamu bluetooth na vašem telefonu nebo tabletu, ale měla by se objevit v seznamu aplikací. Zkuste proto nejprve toto:

1. Přejděte do aplikace GINA

2. Přejděte do nabídky > Nastavení > Připojit k GINA

3. Ujistěte se, že modré světlo na GINĚ bliká, pokud modré světlo nebliká, GINA je již připojena k jinému zařízení.

1. Přihlášení do mobilní aplikace GINA

Připojte GINU ke zdroji napájení pomocí dodaného USB kabelu, abyste ji probudili. Ujistěte se, že váš smartphone má stabilní připojení k internetu. Vstupte do aplikace a zaregistrujte se, abyste si vytvořili nový uživatelský účet, nebo se přihlaste, pokud jej již máte. Můžete se také přihlásit pomocí svého účtu na Facebooku, stačí kliknout na Přihlásit se přes Facebook. Poznámka: Chcete-li, aby vás aplikace přihlašovala automaticky, přejděte do nastavení účtu a povolte automatické přihlašování.

2. Pokud se nemůžete přihlásit do mobilní aplikace, vypněte ji a spusťte znovu.

Restartujte telefon a znovu aplikaci nainstalujte. Aktualizujte operační systém telefonu. Ujistěte se, že váš telefon má stabilní připojení k internetu, buď přes wifi, nebo mobilní data. Ujistěte se, že používáte správné heslo. Pokud si nejste jisti, použijte k resetování hesla funkci Zapomněl jsem heslo. Pokud problém přetrvává, kontaktujte nás na adrese martin@goat-story.cz a uveďte sériové číslo GINA, značku telefonu a verzi modelu a operačního systému. Popište prosím svůj problém krok za krokem. Pokud máte snímky obrazovky, které problém ukazují, pomohou nám!

3. Připojení k GINĚ přes bluetooth

Po přihlášení se aplikace pokusí připojit k vaší GINĚ. Ujistěte se, že je na vašem zařízení zapnutý bluetooth. Aplikace zobrazí seznam všech blízkých GIN, ke kterým se váš telefon může připojit. Vyberte tu, ke které se chcete připojit. Počkejte, dokud se nezobrazí oranžová značka zaškrtnutí. Po úspěšném připojení se zobrazí vyskakovací oznámení. Pokud kdykoli ztratíte připojení bluetooth k GINĚ, můžete jej obnovit v nabídce Menu > Nastavení > Připojit ke GINĚ.

4. Pokud aplikace nemůže najít váš GINU nebo se k ní připojit:

Restartujte telefon a znovu nainstalujte aplikaci. Aktualizujte operační systém telefonu. Resetujte připojení bluetooth vypnutím a opětovným zapnutím. Ujistěte se, že je v telefonu povoleno připojení bluetooth a že je GINA v jeho dosahu. Zkuste se také připojit k GINĚ prostřednictvím předvoleb svého telefonu, jako byste to udělali u jakéhokoliv jiného zařízení bluetooth. Pokud jste již dříve připojili telefon k GINĚ v předvolbách telefonu, odpojte jej a bluetooth zařízení na to „zapomene“. Poté jej znovu připojte. Zde je několik užitečných tipů, jak vyřešit problémy s připojením iPhone 8 a iPhone X bluetooth.

Pokud problém přetrvává, kontaktujte nás na martin@goat-story.cz a uveďte sériové číslo GINY, značku a model telefonu, verzi operačního systému (iOS / Android). Popište prosím svůj problém krok za krokem a pokud je to možné, pošlete nám několik snímků obrazovky, které problém ukazují.

Doufáme, že vám výše uvedené kroky pomohly problém vyřešit. Pokud ne, kontaktujte nás prosím znovu.

Mám problémy s používáním aplikace GINA na iOS 13, co mohu dělat?

Jsme si vědomi problémů s aplikací GINA pracující na nové aktualizaci iOS #13. Náš IT tým na problému pracuje, ale zatím pro vás máme řešení, které by mohlo fungovat.

1. Přejděte na Nastavení v zařízení iOS a přejděte dolů, kde najdete aplikaci GINA

2. Klepněte na aplikaci a ujistěte se, že je zapnutá možnost sdílení přes bluetooth (ideálně by měly být zapnuty všechny možnosti).

3. Nyní zařízení restartujte.

GOAT Mug

Můj GOAT Mug protéká, co mám dělat?

Váš hrnek GOAT by měl být 100% nepropustný. Nejprve prosím zkontrolujte, zda není poškozen, pokud tomu tak není, proveďte následující kroky:

  • zkontrolujte, zda jste dostatečně pevně uzavřeli víčko
  • vyčistěte a vysušte kanálky na šroubu
  • před zavřením víka nechte nápoj pár sekund odpařit

Pokud i po provedení všech tří kroků váš hrnek stále protéká, kontaktujte nás a my situaci v záruční době napravíme.

Udrží GOAT Mug nápoj horký?

Hrnek GOAT je vyroben z polypropylenu (PP), plastu bez BPA, a nemá tepelnou izolaci, takže neudrží váš nápoj po delší dobu horký.

Prodáváte na GOAT Mug náhradní díly?

ANO, přejděte prosím do e-shopu a podívejte se do sekce náhradních dílů. Najdete tam držák, víko nebo popruh.

Z jakých materiálů je GOAT Mug vyrobený?

Všechny hrnky GOAT Mug jsou vyrobeny z polypropylenu (PP), plastu bez BPA. GOAT držáky a popruhy na hrnky jsou vyrobeny z pravé nebo umělé kůže.

Pasuje GOAT Mug do držáku v autě?

Protože existuje několik různých rozměrů držáků na nápoje do auta, je těžké slíbit, že GOAT Mug se vejde do všech. Ale GOAT Mug je 100% nepropustný, takže ho můžete v podstatě umístit kamkoliv chcete, a i když se převrátí, nevyteče.

Jaký je rozdíl mezi držákem z pravé a umělé kůže?

Někdy může být matoucí zjišťovat, zda jste obdrželi správný materiál držáku. Chcete-li si proto lépe představit, jak vypadá držák z umělé kůže vs. držák z pravé kůže, podívejte se na následující odkazy a porovnejte:

  • držák z umělé kůže (logo má jiný barevný odstín než držák)
  • držák z pravé kůže (logo má stejný barevný odstín jako držák)
  • v případě, že se domníváte, že jste obdrželi nesprávný držák, dejte nám prosím vědět, abychom situaci vyřešili. U hrnků zakoupených na našich oficiálních stránkách přijímáme reklamace do 14 dnů od doručení.

Mohu mýt GOAT Mug v myčce?

Samotný hrnek GOAT Mug je vhodný do myčky na nádobí. Ale před umístěním do myčky odstraňte držák a popruh.

Mohu kombinovat materiály a barvy GOAT Mug, který si koupím?

Bohužel ne. Ale nebojte se, vždy si můžete GOAT Mug hrnek vybrat v barvě a velikosti, kterou preferujete, poté navštivte naši sekci náhradních dílů a dokupte další popruhy nebo držák v jakékoli jiné dostupné barvě a materiálu. Jakmile budete mít všechny tyto části, můžete je kombinovat, jakkoli si vaše srdce přeje.

Kde najdu na GOAT Mug popruhy?

Oba popruhy jsou umístěné uvnitř. Krátký popruh je vlastně součástí dlouhého popruhu. Podívejte se prosím na video a zjistěte, jak popruhy najít.

Jak z GOAT Mug odstraním kávový zápach?

Pokud běžná myčka nebo mycí prostředek na nádobí nezafunguje, můžete zkusit hrnek opláchnout jedlou sodou a trochou vody. Tohle by mělo stačit.

Cold Brew

Mohu si koupit více kávy v papírových filtračních sáčcích, abych je mohl použít pro svůj Cold Brew?

Jistě, zde si můžete zakoupit více sáčků na kávu Cold Brew Kit.

MOJE OBJEDNÁVKA

Jak mohu sledovat svoji objednávku?

Odkaz pro sledování zásilky vám zašle přepravní společnost, jakmile zásilka opustí náš sklad. Pak můžete svůj balíček sledovat na každém kroku až ke svým dveřím. Pokud balíček v odkazu nevidíte, obraťte se na nás a rádi vám pomůžeme.

Kde mohu získat více informací o dodání zboží?

Dodací údaje si můžete zkontrolovat na našem webu: www.goat-story.cz.

Chci vrátit svoji objednávku. Jak mám postupovat?

Jsme si jisti, že si svoje GOAT STORY produkty zamilujete. Pokud je však přesto rozbalíte a zjistíte, že nesplňují vaše očekávání, pošlete nám prosím co nejdříve e-mail s žádostí o vrácení, abychom byli informováni a vše proběhlo hladce. Na zrušení objednávky a vrácení zboží máte 14 dní. Zboží nám zašlete nepoužité a v původním obalu.

Možnost vrácení se však netýká kávy, jelikož se jedná o potravinu.

Chci vyměnit zakoupený produkt. Jak mám postupovat?

Pokud se rozhodnete produkt vyměnit, můžete tak učinit do 14 dnů od doručení. Dejte nám vědět na martin@goat-story.cz a dohodneme se na řešení, které vám bude vyhovovat.

Možnost vrácení se však netýká kávy, jelikož se jedná o potravinu.

Byl mi doručen špatný/vadný produkt. Jak mám postupovat?

Pokud došlo k omylu a dostanete od nás nesprávnou nebo poškozenou zásilku, velice se vám omlouváme. Prosím pošlete nám e-mail na adresu martin@goat-story.cz a vše vyřešíme k vaší spokojenosti.

Jaké nabízíte platební možnosti?

Svou objednávku můžete zaplatit:

  • platební kartou (službu zajišťuje Comgate)
  • online bankovním převodem (službu zajišťuje Comgate)
  • převodem na bankovní účet
  • dobírkou

DOPRAVA - MOŽNOSTI A CENY

Za jak dlouho mi doručíte objednávku?

Naším cílem je odeslat vám produkty ze skladu do 1–2 pracovních dnů. Počítejte však prosím s možnými delšími dodacími lhůtami například před Vánoci.

Pokud objednáváte lahve s potiskem nebo gravírováním na přání, dodací lhůtu vám sdělíme individuálně.

Jaké jsou náklady za dopravu?

Nabízíme tyto druhy dopravy:

  • Zásilkovna ČR (Zásilkovna, Z-Point, AlzaBox): 69 Kč
  • Zásilkovna SK (Zásilkovna, Z-Point, AlzaBox): 79 Kč
  • Nejvýhodnější doručení na adresu (ČR): 99 Kč
  • Nejvýhodnější doručení na adresu (SK): 109 Kč
  • Osobní odběr v Týnci nad Sázavou: zdarma

Jaké dopravce používáte?

Pro dopravu využíváme námi ověřeného dopravce Zásilkovna.cz.

Kde mohu získat GOAT STORY katalog se specifikacemi všech produktů?

VELKOOBCHOD - DOTAZY

Mám internetový obchod a rád bych zařadil GOAT STORY produkty do svého portfolia. Jaké jsou vaše obchodní podmínky?

Máme radost a těšíme se na spolupráci. Neváhejte navštívit naši velkoobchodní stránku nebo nám pošlete e-mail na martin@goat-story.cz.

Je možné objednat si vaše produkty jako firemní dárky?

Samozřejmě. Všechny GOAT STORY kávy vám umíme upravit i pro reklamní účely. Prosím ozvěte se nám na e-mail martin@goat-story.com a na všem se domluvíme.

OSTATNÍ

Pochopila/a jsem správně, že máte ve Slovinsku svou vlastní pražírnu kávy?

Ano, je tomu tak. Máme pražírnu v podstatě v naší kanceláři. Dovážíme různé druhy zelených kávových plodů a sami je pražíme.